nuff..nuff

Danish Little Closet

Danish Little Closet
We Sell Imported Diapers and Clothes

nuff.nuff

Make ur own GIFT here - - click - - click - - click - -

Pages

Monday, May 14, 2012

BabyIbu Giveaway: Net’s Baby Cake

APA ITU DIAPER CAKE


.......

.....

...

.

adakah ia seperti ini


comel kan... tetapi diaper cake dari  Net’s Baby Cake  lebih comel kerana ia diperbuat dari bahan-bahan yang terpilih dan fresh




Diapers
1 receiving blanket
1 baby bib
1 short sleeve rompers
1 pair HM socks
1 soft toys

erkkk.....mcm mana nak mkn ni



menurut pak cik    kita ni

 baby diaper cake is made out of disposable diapers and other baby care supplies, such as baby oil, powder, bottles, wash cloths etc. The diaper cake construction is very functional and easy to disassemble. The diaper cake can have 1-4+ tiers and can contain whatever the budget allows. There are many styles of diaper cakes a few are bouquets, baby carriages and baby booties. Many diaper cakes can be customized to match a particular style, theme or color to fit the occasion.  


 menyediakan pelbagai bentuk dan pilihan menarik untuk semua majlis menyikut citarasa dan belanjawan anda semua

tema orange


tema biru hijau





untuk lebih pilihan sila terjah 

PILIHAN SAYA

3 - TIERS DIAPER CAKES


kerana waktu saya kahwin dahulu cake kahwin saya juga 3 tingkat... so saya teringin untuk hadiahkan 3-tier diaper cake untuk anak saya pula




3 - tiga angka harga...semestinya 
T - teringin untuk memilikinya
 i - ingredient yg terbaik 
e - efisien sebagai hadiah
r -  rekemen la pada kawan-kawan

Apa pendapat korang tentang Diaper Cake?
pada saya sgt sesuai sebagai hadiah bayi
kerana kekerapan penggunaan bahan diaper cake ini..
jadi ibu bapa tak perlu pening lagi..
bole order di sini


 kenapa saya menulis entry yang panjang berjela ini? kerana saya ini menyertai contest 


yang akan berakhir esok

15 Mei 2012

anjuran


sp0ns0r by




hadiah menarik menanti anda














1 comment:

Related Posts with Thumbnails

Visit Our Online Shopping Centre