nuff..nuff

Danish Little Closet

Danish Little Closet
We Sell Imported Diapers and Clothes

nuff.nuff

Make ur own GIFT here - - click - - click - - click - -

Pages

Saturday, April 9, 2011

Sapa yang takut dengan ikan pari

video

video taken on 13th March 2011
Babah and Danish is feeding 'Ray Fish'




Jenis-jenis ikan pari dalam video ni:


1) Cownose Ray:



2) Leopard Ray


Danish sgt suke kat ikan2 nih, smpi balik umah asik2 mintak suh bukak video ni :)




4 comments:

  1. erkkk..xtkt tp geli..hehe..sama la tu kot:p tp mkn suka :p haih comel btl la danishhhh..geram..

    ReplyDelete
  2. suziey... hutang sy kt kamu tak langsai lagi. FM FM....

    Aqeel pun same comeyy gak..

    ReplyDelete
  3. bestnya Danis tgk ikan-ikan...

    ReplyDelete
  4. Amy tak takut tapi geli sama macam ikan semilang..suka makan tapi time siang tak suka geli sangat...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Visit Our Online Shopping Centre